Senaste Inlägg

ehhhhhh...jo!

Jag har sagt det förut och jag säger de igen; Nu var de länge sen jag skrev. Jag har faktikst inte haft tiden för det heller. Har haft fullt upp med att komma i ordning här hemma i lyan, ordna kräfskiva, inflyttningsfest plus att jag har jobbat på byoung lite extra.
Kräftskivan med jobbet var lyckat. Kräftorna gick åt, spriten likaså. Men jag klagar inte. Samma helg kom Camilla, Jocke och Robin hit och de var hur underbart att se dem.
Vi umgicks lördagen nere på stan och var och käkade mat nere på Akerbrygge och sen hem för att sätta fart på partystämningen.
De kom en massa folk, både svenskor och norskor. Vi var säkert över 30 pers. Vi klagade inte. (men grannarna gjorde) så vi fick avsluta festen framåt 12 tiden bara för att de klagat.. that's life. De är inte vana med Party-svensker ;)

I helgen åker jag hem till Sverige igen för att ordna massa ting og tång.
Åter i Oslo på söndag.

Ska bestämma mig om jag ska dra till Miami eller inte.
Om jag ska åka, så blir det snart, i november eller dec.. :O
Jag älskar Miami!
Nu blir de pommes och pölse!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback