Senaste Inlägg

to break or bury

Sitter här, brunhårigare än förr, på mitt rum och har precis avslutat några jordgubbar.
Snart blir det skräckfilm med grabbarna. (?)

Jag har inte hunnit skrivit på länge, men de har vart fullrulle här denna vecka. 17 maj och allt. Och de mina damer och herrar var de roligaset på länge.
Håll i gång två dagar i sträck, fick mig väl 4 timmar under söndage-måndagen.
Ni kan nog inte förstå hur mkt folk de var, hur mycket nya folk man träffa och hur jävla roligt vi har haft.

Btw, så har jag inhandlat oss en grill så igår var den första grillningen (vi har haft engångsgrillar innan) för i år. Och de var uppskattat. Sen kom John förbi också. Trevligt.

Nu har jag packat väskan för hemgång imorgon.
kommer hem på kvällen,
sen är tyvärr hela helgen planerad.
Lördag; motionera med mom, viby, askersund + glass, fest!
söndag; slappdag, åka till kungsör med mamma för hälsa på saknad morbror
måndag; träffa vänner, åka tillbaka till oslo.

:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback