Senaste Inlägg

Im alive

Jag lever. Jag ær på jobbet och jag klarade resan mycket bra.
Italien var underbart.
Tænker inte gå in mer på det.

Nu sitter jag på jobbet och har precis avslutat en god middag som Emil lagade før ett x-antal veckor sedan, som jag tinade upp och æter på. Vældigt god. Han ær bra på laga mat han. Han ær dock saknad av alla hær på jobbet, och alla barn tror att han fortfarande ær Emil i Lønneberga så han ær hemma dær, eller att han ær på semester.
Det tar hårt att sæga till en tjej som ær kær i honom att han inte kommer tillbaka. Haha. Barn barn...

Semestern har varit hela toppen och jag ångrar ingenting utav den.

Och, jag kan før en gång skulle sæga att jag ælskar olso-livet!
Allt har fått ett ljus.
Vi har hittat en lægehet som vi ska flytta in i om några veckor. 15 augusti står vi som ægare på en hyreslægenhet på Grunneløkka (ett fint og bra område), två sovrum (plus ett pyttelitet sovrum), fullt møblerat, diskmaskin, tvættmaskin, torktummlrare, jag har dubbelsæng i mitt rum, två stora garderober, balkong, ett stort matbord, internet, kabel tv, ip telefon så jag kan ringa gratis till alla hemtelefoner i hela værden, och sist men inte minst... TAKTERRAS SOM LIGGER PRECIS UTANFØR VÅRT FØNSTER.
Det ær så jævla fint så man anar inte.
Jag ska dit igen på torsdag och skriva kontrakt, då tænker ja ta med kameran så ni kan få se.
Rena lyxen, om man jæmfør dær vi bor nu. Høhø.
Jag ær verkligen vråååålglad.
Nu kommer jag stanna hær hela mitt liv kænns de som (okej, dær tog jag i lite)


Nu har jag 7 minuter kvar av min rast. Och førresten ær vi 13 barn på hela dagiset. Vi brukar vara runt 50!
Det ær ganska trist och man gør inte så mycket. Så jag tænkte gå och ta lite glass som ett barn sparat, sen går jag ut och leker med de fantastiska liven?
Puss och kram, klem og kos

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback