Senaste Inlägg

Svealand igen

Imorgon är det endast en dag kvar i barnehagen innan jag åker till Kumla.
Har vart en häktisgt vecka varav jag har bytt avdelning på jobbet, och vi saknar lite av personalen så det har blitt ganska mycket skrik och stress. På fredag är det bara 13 barn på hela dagiset. Då jag ska passa på 7 storebarn. Det klarar jag?!
Sen avpasserar jag och går klockan 12 för att hinna med bussen hem vid 13.
Jag har redan packat väskan, fick låna Johns stora, för min blev för liten för all dessa kläder som jag har med hem. Jag tänker sån, jag är hemma i Sverige i en vecka, plus att jag ska till Italien efteråt.
Garderoben är tom här hemma- Hujedamig. Allt är nedpackat.

Lägenheten vi var på visning på, var väldigt fin och allt såg bra ut. Saken var bara den att vi inte fick någon conection med hyresvärden så jag tyckte att vi kände oss som små osynliga småbarn.
Tyckte de var bättre att köpa glass från "Hjem-is bilen" och moffa glass. Och de gjorde vi!
Men vi ger inte upp, eller rättare sagt, vi måste ha tag i en lägenhet...

Idag åkte jag och John till lillehammer, bara för att. August är hemma och är sjukl, och jag vill alltid ha någon att göra. Jag kände för sällskapsspel!
Så vi drog till ett stort shoppingsenter där och gick i butiker, åt på Dollydimpels och sen gick in i en liten leksaksbutik för att hitta ett spel.- Vi fann ett spel, sån 6 spel i 1. Så nu har vi lite att göra med.
(fick dock med mig nya vita converse-skor hem!!!)


Nu blir det att spara och publicera,
godnatt pretty dudes

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback