Senaste Inlägg

to ukes ferie

i Fredags kom jag hem från Norge, lite mer irriterad än vad jag trodde. Vi hade problem med bussen såklart så vi kom hem senare än beräknat. Men kvällen blev mycket bättre när vi fick trevligt sällskap hem och avslutades med grillat, goda drinkar, och som sagt, trevligt sällskap.

Lördagsförmiddagen spenderades med Camilla, Harge och Åsbro.
Framåt kvällen blev de utgång. Frimis stod på schemat och jag kan väl bara säga att de har vart roligare att gå ut. Men kvällen avslutades mycket bra och de blev övernattning i Örebro.

Veckan har vart mycket bra. Träffat nästan alla jag vill träffa.
Har bara kopplat av hemma. Och när jag är här hemma i Kumla och bara kopplar av inser jag hur myckt jag jobbar i Norge. Jag säger inte att de är jobbigt att jobba så mycket som jag gör, men när jag väl får chansen att vila ut, så tar jag gärna den. Och de är då jag inser att de är viktigt att koppla av ibland.
Har varit så sliten hela veckan, dels tror jag är för att jag har lämnat stressen på andra håll. Jag tänker inte lika mycket på det här med lägenhet tex. - Denna vecka har jag blivit en livsnjutare!

Och en livsnjutare ska jag fortsätta att vara. Klockan 3 inatt åke jag och min far till Skavsta flygplats för att jag nervöst och skräckslagen ska försöka ta mig på rätt plan, i rätt tid, hitta en plats.. HELT SJÄLV!
Nu vet jag också att jag kommer ha huvudvärk i säkert tre dagar varav att jag spänner mig så mycket under själva flygningen. Im scared.
Men när jag väl är framme i Venedig hoppas jag att Emma och David står och tar emot mig med sina öppna armar, annars kommer de skapa en liten panikkänsla.
Men men, jag kommer iaf utomlands.

De ska bli så skönt att lämna allt ännu mer, lämna alla tankar, funderingar och problem. Bara njuta.
Så jag får passa på nu att irritera mig över hur dåligt en person har betett sig, trodde inte så om just denna person. Men de är fine, alright - du kan bara dra! :)
...för snart är det försent


(jag kan flyga, jag är inte rädd...jag kan flyga, jag är inte rädd...jag kan flyga, jag är inte rädd...)
BULLSHIT

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback