Senaste Inlägg

Melissa Horn

"Där går någon för att bara vara utan att förklara, varför kärleken tar skada när man älskar med varandra, på ett sätt som bara någon kan.
Långa nätter"..
Melissa Horn spelas från högtalarna och det kan verkligen avsluta en toppen dag.
Mina fina saknade sötnosar på jobbet kom tillbaka efter sommarferien, och jag har bytt till småbarnsavdelningen den här veckan..vilket kankse låter väldigt slapp, men det är det inte. Massa skrik, lek och massa busigheter. Det ända som är jobbigt är när barnen sover mellan tolv halv ett tiden, fram till halv tre. Vad gör man då?
Vi sitter då två vuxna på vardera avdelning och passar. De andra är ute?
Jo, man gör inte så mycket. Vilar!
Gillar't.

Denna dag har också vart äventyrlig. Jag och mimie har åkt tåg, vet inte vart vi vart?
Moss? Ski? Oslo? No one knows.

Imorgon får vi nycklar till lägenheten, eller ja, iaf till förrådet så vi kan börja packa. Ska bli så himla nice och komma till nya lägenheten.
Andreas kommer hit också 13 Augusti och stannar till måndag.
Saknar den grabben enormt.


Jag ska ta och bestämma mig och hemfärd imorgon. Ska jag hem till Kumla i helgen eller inte?
Är som sagt en fest som är eftertalad och efterlängtad?




Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback