Senaste Inlägg

Det är tid för Torsdags-kos

Jajjamän. Augusts mamma har kom hit igår kväll. Vi har precis avslutat en sakftig köttbit med hasselbakspotatis toppat med tzatsiki. Alltid trevligt att äta mat från de högre klasserna. Inte som Felix potatismos och fiskpinnar inte.

Jag håller på att packa kartonger för fullt här hemma, för nästa söndag befinner jag mig i den nya lägenheten inne i stan. Can't wait.
Och den 3:e september blir det inflyttningsfest/kräftskiva där. =)
Jag ska även bli sambos med Linda och Johanna.
Vi kommer att bo fem personer. Kommer bli trångt med de håller ett tag, tills vi alla vet vart vi ska ta vägen i livet. Det kan inte bli bättre, än att bo med lite förståndiga tjejer och mina hoomies från Godlia. Pricken över i:t.

Imorgon är det tacokväll med massa tjejkompisar hemma hos mig. Och lördag förmiddag ska jag öppna butiken och jobba till klockan fyra. Förhoppningsvis kommer Ellen till Oslo i helgen, så då tippar jag på utgång efter jobbet. Var dock länge sen.

Jag har inte planerat något mer Sverige besök. Ska inte hem något i Augusti, ska träffa släkten och mamma i Halden den 20:e så det blir trevligt.

Har jobbat dubbeljobb flera dagar denna veckan så nu förtjänar jag att vila.
Ska lägga mig i soffan och dega efter jag publicerat, så. Tjing på er :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback