Senaste Inlägg

make it alone

Helgen hemma i kära Örebro blev som planerad, förutom att jag inte hann hälsa på glassbåten och unna mig ännu lite mer glass.
En händelserikhelg med andra ord, och jag gillar't.

Bilen åkte tillbaka med tjejerna på måndagen och då var det bara att börja en ny arbetsvecka. En riktigt skön än, snart är jag klar med den och de har varit lite barn på dagiset.
Och veckan är inte över. På fredag kommer Monica hit och då joinar hon personalfesten hemma hos Stian. Grillning och dricka. NICE
Sen på lördagen beger vi oss in till telenor arena för lite finaltittande av grandprix!!!
Sen är det kort arbetsvecka nästa vecka. Måste redan bege mig hem på onsdagen och jag ska försöka byta till mig så jag får ta bussen vid 13.00 från Oslo. (slutar 15.30, så jag ska verkligen försöka). Annars är jag i örebro vid 3-4 på natten. Någon frivillig nattuggla som vill hämta då?



Klipp dig och skaffa dig ett jobb!
Och jag hatar Fifa!

HA


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback